PLAYED IT HARD AND FAST

Håret är toppat, maten är i magen, klockan tickar. Jag ska ut och ta en promenad med min älskade Erik. Älskade ängel, tu-du-dududu, du är sann. Eller nåt. Vissa människor är förövrigt så jävla på och av att jag blir skadad i huvudet av att tänka på hur infernaliskt korkade dom är. Antingen är man, eller så är man inte. Svårt? Nej! För i helvete, fatta ett jävla beslut and stick with it. Och ännu mer störande är det när dessa vissa människor inte förstår att i loppet av sin belsutsjävlaångest så far andra människor illa. Idioter. Jag är arg, ja. Och jag har varit arg ett tag. Kommer fortsätta vara arg. Så jävla arg. Det är rätt behagande faktiskt. Jag lovar!

Men som sagt - promenad! Jag har en röv att tänka på.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0