SHE AINT NO ROCKSTAR BUT SHE GOT GROUPIES

Jag berättade tidigare för min vän att jag är i en fas där jag inte orkar ta tag i saker och ting. Fick det att låta så där superdramatiskt som bara jag kan. Jag är en jävel på att dramatisera saker och ting till överdrift. Men nu är det ju faktiskt sant. Jag låter hellre jobbiga saker vara än att ta tag i dom. Är jag konstig för det eller bara mänsklig? Borde jag ha dåligt samvete? Är jag en sämre människa för det? Ärligt talat så känns det fan rätt skönt. Så jag tänker fortsätta med att skjuta upp saker tills jag känner viljan och ett "JA-moment" - att nu ska jag ta tag i allt det där som legat och dragit. För att jag vill. Inte för att jag måste. Jag hatar måsten. Måsten är till för att skjutas upp. I alla fall just nu. Men jag är fortfarande rädd för att jag inte påbörjar mitt liv. Tiden går så förbannat fort nu. Tänk om jag blir en sån där 30årig människa utav att fortfarande veta vad jag vill? Utan att jag fortfarande inte riktigt kommit in i livet som är på riktigt? Nu känns det mest som jag väntar på att livet ska börja. Fast då var det ju en väldigt smart person som sa att jag inte skulle vänta på att livet ska börja, för under tiden som jag väntar händer det. Lättare sagt än gjort. Nu går jag runt i sånna där tankar som ingen egentligen vill ta del av, för alla blir psyk av det. Inklusive jag själv. Men jag tar det. Dom är ju trots allt mina tankar. Men jag tänker lägga det åt sidan. För jag orkar inte tänka - jag skjuter upp mina scary thoughts. För min tillvaro i övrigt är väldigt ljus. Den är bra som fan. Den är helt klart en tillvaro att WOH:a för. Just nu är jag en positiv woh-girl, inte en sån där som gråter inombords och är sjukt patetisk som i How I met your mother. Kanske lite. Men vem fan är inte? På tal om HIMYM så är jag äckligt sugen på att dra hem dom senaste avsnitten. Men så kan jag ju inte göra det för att min dator lider av stumhet. Eller vad det nu kan kallas för lustigt.

Nu ska jag vara produktiv och hänga med min bästvän Erika och baka nattbullar. Ska förövrigt bring my A-game vad gäller bullbakningen. Den ni. Godnatt!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0