STAMP ON THE GROUND

That's a sick song. Tack att den finns.

Har i skrivande stund precis taggat ner min ilska. Den har suttit i i två timmar snart. Skulle egentligen ha varit på middag hos Sis. Men det blev inte av då jag lackade ur när min kära mor började stressa mig. Precis klivit ur duschen och så säger hon "Vi ska åka om 10 minuter" - "Jaha, men åk själv då! Jag åker fan ingenstans". Sagt och gjort. Jag lagar min egna jävla middag. Hur jävla svårt ska det vara att vänta 25 minuter extra?

Well - ikväll blir det lugnt. Ska träffa Sär om ett tag och förmodligen tagga vidare till the dudes. Orkar inte sitta hemma och glo. Och orkar definitivt inte dra till Lambohov och glo på melodifestival och sura. Och när vi ändå snackar melodifestvial så måste jag ju säga: Timoteij ta livet av er. Så jävla värdelösa. Hur fan tänker folk egentligen?! SERIÖST!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0