JUST GONNA STAND THERE AND WATCH ME BURN

It's alright, because I love the way it hurts.

Har en inpackning i håret och känner att det är extremt nödvändigt. Mitt hår har blivit helt f'd up av solen. Inte världens fräschaste. Borde nog slänga i en toning snart också faktiskt.

Det var ett tag sen jag bloggade. Jag har liksom inte känt för det. Har inte vetat vad jag ska skriva. Vill inte vara ytlig och skriva en massa jävla onödigt skit som ingen ändå bryr sig om. Det är nog därför. Men jag tittade på min design och funderade över varför jag inte fyller bloggen med inlägg då jag har en sån snygg design. Fasen vad duktig jag är.

Nu ska jag skölja ur min inpackning och äta frulle. Klockan (snart) 14.

Följ min blogg med bloglovin

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0