LANDING IN LONDON

Min mamma kommer hem idag! WOHWOH. Hon har varit i London i en vecka - UTAN MIG, how dare you! Så hon landar alltså inte i London, hon landar i Skavsta. Tonight. Som vanligt så tänker min mamma alltid på mig, så jag får presenter, hihi. Var tvungen att fråga henne igårkväll. Jag är så dålig på överraskningar, så jag ska alltid veta allting i förväg. Vad jag får fick jag däremot inte veta. Väntar med spänning.

Idag känner mig rolig. Lustigt värre döh. Och på tal om lustigt; VARFÖR skriver folk med caps? Alltså.. VARFÖR?! Jag blir så jävla irriterad. Liksom, jag ser väl fan vad du har skrivit även om du inte har caps aktiverat? Den knappen borde ta mig fan inte ens finnas egentligen. Vad ska den vara nödvändig för? Är det svårt att hålla in shiftknappen samtidigt som man trycker på andra tangenter eller? NAE! Osmarta puckon!

Nu tänkte jag sätta igång med en design. Det blir en utmaning då hon ber mig om den snyggaste singersongwriter/musik/poet bloggen ever made! Jag undrar verkligen hur jag ska lyckas med det. Jag får helt enkelt vara magisk för en dag. För det lär ju banne mig ta hela dagen också.

FÖRRESTEN: Jag är brunett igen!

ERA ÅSIKTER
Postat av: bezziz

vad ful klädstil du har om du tycker att utelistan är snyggare

2010-02-26 @ 15:46:04
URL: http://www.bezziz.blogspot.com

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0