DID I THROW IT AWAY?

Jag är arg. Arg, arg, arg. Ilsken, rasande, förbannad, förgrymmad, vredgad, förtretad, vansinnig, vrång. Finns många synonymer för ordet arg. I alla fall, jag har blivit sjuk! Jag ska till Danmark om 4 dagar och jag är sjuk! Förkyld som fan. Jag snorar och nyser om vartannat. YEY! Så nu ska jag drickalitervis med vatten, och dricka echinagarddroppar och bara bli allmänt frisk!

Och så till "Kalle" från Malmö som kommenterade mitt tidigare inlägg: Jag må vara dum i huvet, men du kan ju lägga din energi på att ogilla någon annan som faktiskt BRYR SIG!

Sen fick jag höra att jag har lite bilder på min blogg. Ja, det har jag! Men bilder kommer..

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0