TONIGHT YOU WILL REST IN MY MIND

Blev uppringd lite si så där i sista minuten igår och Carros fråga hängde liksom kvar i luften mellan mig och luren ett tag. Var jag sugen på fest? Hm, ja förfan! Så fest blev det. Och det var helt okej kul, alltså. Kom hem nån gång vid tre inatt, då Carros lilla mamma skjutade hem oss. Det var snällt.

Idag vaknade jag obakis med ohuvudvärk. Stolt tjej! Jag har äntligen lärt mig att varannan vatten och treo innan läggdags gör susen inför dagen efter. Så from here and on är det så det ska se ut.

Nu ska jag bege mig till vårdcentralen för lite blodprov och sedan åker jag till motala för att käka middag med Erikas mamma. Sedan blir det hangout med Dennisen och Linusen. Och förmodligen Jakke.

Smell ya'll later!

ERA ÅSIKTER
Postat av: Erik

Mums Erikas mammas mat<3

O de va ju väldigt kul med air hockey (utropstecken)

haha en kul kväll helt enkelt. (:

2010-01-09 @ 19:36:23

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0