THIS CRAZY LITTLE THING CALLED LOVE

ÅH, jag älskar Queen. Har alltid tyckt om dom då jag praktiskt taget vuxit upp med deras musik. Först min mamma, sen min syster. Men brrrraaaa, ja det är dom! Sen att Erik gjort sin version av The show must go on får mig att gilla dom ännu mer. Lille Erik.

Jag ska nog gå och sova snart, jag måste sno tillbaka mitt dygn om jag ska funka som människa och inte som zombie om dagarna. Plus att jag ska upp tidigt imorgon och följa syster till MQ's föröppning för medlemmar. Får se om jag hittar något intressant att slå till på! Jag tror att min klädstång har känt sig lite bortglömd på sistone. Så jag måste mata henne med kärlek. Observera henne. Jag hatar att alla säger "han" till saker. Så jag går som vanligt mot strömmen och slår ändring på saken.

Förresten så ser jag även att jag läsarantalet ökat så fort jag började skriva igen. Det är ju kul. Men vad är ni för ena individer? Skulle vara kul om ni faktiskt kunde säga "HEY THIS IS ME, BITCH" istället för att bara vara en prick på besöksstatistiken. Och keep it going. Det ser ljust ut. I can see the light. I see dead people. La la la. Min humor. Ja, jag skrattar faktiskt nu.

Jag har nyss kommit hem från Erika. Och när jag väl satt där laddad och redo för cheeseballz så plingar min telefon till. Den minst väntade människa frågar om jag på för lite party. Jag skulle vilja veta vad din bästa tjejkompis tycker om det. He he he. Lite skadeglad sådär som jag är.

Mamma kollar film. OM jag skulle joina henne.... JA, det ska jag! Puss readers, förlåt för ett långt inlägg.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0