THAT'S HOW WE KNOW

Har precis ätit glass med varma björnbär som lille pappsen kom in med. Mycket generöst av honom. Och väldigt gott är det. HEMSKT MYCKET TACK PAPPSEN!


Jag läser om vad som utmärkt 2009. Svart var årets färg, mycket nitar, paljetter och kedjor. Byxdressen kom tillbaka, mcjackan, axelvaddar, skinn och läder. Rött hårsvall, vampyrserier och vampyrer hit och dit, Anna Anka. Listan kan bli lång. Om vi drar bort Anna Anka från listan kan jag tycka att 2009's utmärkelse var riktigt awesome. Precis i min smak. Vampyrer? Jag älskar dom. Särskilt dom sexiga hunkarna Rob Pattinson och Ian Somerhalder. Very lovely. Min favoritdesigner 09? Balmain, givet! Och bäst klädda? Taylor Momsen. Hur snygg! Snyggaste plagget? MCjackan. Nu får vi se vad 2010 har att bjuda på.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0