NOW I GOT THE BLOWING WIND AGAINST MY FACE

Jag hade världens bästa dröm inatt. Jag kommer ihåg den som om det varit en film. Jag vill drömma den, igen och igen och igen. Fast ändå inte, för den rubbade min verklighet. That sucks. Vaknade även av att Erika ringde och sa att hon var på väg, jag hajade ingenting.

Så Erika har varit här och sett mig sova i typ två timmar, skönt. Och Linus kom alldeles precis och jag mensade sönder på honom så att han inte skulle äta MCD-mat i mitt rum.

Tänkte sätta upp håret och dra på mig nåt vettigt och dra till MCD och käka nåt med Erika. Jag sätter mitt vänstra bröst på att Linus kommer att käka mat igen.

Min fluffiga vän tycker att min powermusik The Killers låter som Johan Palm. Jag fick ett innerligt damp. Jag hatar Johan 'målbrottsäckel' Palm. FYFAN!

ERA ÅSIKTER
Postat av: Sames B

din västra tutte :D

2010-01-04 @ 22:51:43

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0