HARRY POTTER VS TWILIGHT

Jag kan inte riktigt tycka att Robert Pattinson smälter in i hela Harry Potter miljön. För det första så pratar Rob med brittisk dialekt, och så har man ju nästan aldrig hört honom. För det andra så ska han ju vara vampyr och inte trollkarl. Näe.. och för det tredje, att han fula Daniel Radcliff syns mer än Rob, det är ju ÅH så skamligt. Men det är väl bara att luta sig tillbaka och njuta av det lilla man får se av fina Rob.

Jag kan inte ens förstå att jag faktiskt sitter och kollar på HP, jag gillar inte ens HP. Får väl helt enkelt lära mig, tror jag.

Och så måste jag passa på att dissa Hanna i Singing Bee. VARFÖR envisas folk med korta leggings? Det är så jävla fult. Och till det har hon på sig boots. Nej, det har aldrig varit snyggt och nej, det kommer aldrig att bli snyggt. Samma sak med folk som envisas med UGGs, det är det fulaste som finns, och jag förstår inte vart all denna envishet kommer ifrån. UGGs är för det första fjortisvarning och innan det var fjortisvarning så var (är) det bara allmänt fult. Sunkigt. Lodis. Trashigt. Inte mysigt, inte avslappnat. Bara trashigt. Så, nu vet alla det.

Nu ska jag återgå till att se HP och skratta åt hur nördig Ron Weasley (stavning?) är.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0