AND THAT'S HOW THE STORY GOES

Jag och Erika sitter och peppar Köpenhamn för tillfället. Jag är rätt så jävla sugen om jag ska vara ärlig. Och som jag skrivit i tidigare inlägg så blir det första resan som görs i år. Fast just nu har jag bara två saker i huvudet - Mode och shopping. That's the spirit.

Jag vaknade för typ 3 timmar sen och har åstadkommit absolut ingenting. Det är skönheten med lov. Även fast den skönheten snart får ta sig en liten (stor) vändning, för en viss Pazen måste plugga! Och plugga, det ska jag göra. Jag har två nyårslöften, och dom är till för att hållas i år. That's all I'm saying.

Nu ska jag se om Erika har lust att köra sin bil hit bortåt och pick me up. Jag har ingen lust att ta mig någonstans med buss ikväll men har en stor lust att göra något annat än att sitta hemma. Med det sagt: Operation Övertalning.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0