2009 - RESUMÉ I ORD

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bytte bajsblöja på en bebis för första gången, blev platinablond, och en del till, men det är inget som vi ska ta upp här.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag kommer inte ihåg att jag avlade några nyårlöften så, nej. Förmodligen inte.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, för drygt två veckor sedan faktiskt.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tur nog.

5. Vilka länder besökte du? Sverige. Men det blir det ändring på 2010. Vi börjar i Februari med Danmark/Köpenhamn.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej, faktiskt inte.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 10 oktober och 27 oktober.

8. Vad var din största framgång 2009? Haha, det vet jag inte, tydligen inget särskilt eftersom jag inte kommer ihåg det. Ni vet, det man inte kommer ihåg har inte hänt. Med det sagt.. ;)

9. Största misstaget?
Inga misstag. Jag ångrar ingenting, alltid medvetna val.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, sjuk är jag jämt. Inget nytt.

11. Bästa köpet? SKOR, alltid skor.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Skor, cigaretter och håret, det är jag väldigt säker på.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj och vänner.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
I know you want me, I'm in miami bitch, sexy bitch

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och tror jag. Det var många sadmoments under 2009, men även väldigt många happymoments.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit och slöat.

18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen.

19. Blev du kär i år? Ja.

20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl, DHW, Andra Avenyn och på datorn; Alltid One Tree hill.

21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böckerna. Absolut!

22. Största musikaliska upptäckten? Räknas det om jag säger Erik Grönwall? He he.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar och skor, MUS-pengar ;D

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nopes

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med brudarna och gick ut på krogen

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, faktiskt.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt mycket svart, smycken, converse/heels.

29. Vad fick dig att må bra?
Familj och vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chase Crawford och Rob Pattinson.

31. Vem saknade du?
Min syster som var långt uppe i Sverige och jobbade.

32. De bästa nya människorna du träffade? Hm, vet inte faktiskt. Träffat mycket nytt folk, men vem som var bäst.. det visade sig att denna person var lika mycket sämst som bäst, tyvärr.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0