Svinis?

Jag är sjuk. Hostar, snorar, nyser, äcklar och har mig. Vad trevligt. Ont i nacken har jag också. Jag undrar varför jag jämt får ont i nacken när jag är sjuk? Well.. svinet kommer snart att knacka på, känner jag på mig alltså! Det är inte välkommet. Inte alls. Började min morgon hos Särew, där vi helst ville ligga kvar i hennes säng och hosta. Men italienskan kändes viktig då vi ska till Sthlm på fredag (om inte svinis är på G!! SKIT) och missar en två timmars lång lektion. Kul liv. Jag hatar även att hela min omgivning är sjuk och att jag var så jävla illa tvungen att smittas. Min energinivå ligger på 0, jag lovar.

För ungefär 20 minuter sedan fick jag ett samtal jag väntat på i typ 2 veckor. Min finaste, vackraste, sötaste älskling ringde och hade good news. Jag ville gråta av glädje, så glad blev jag. Yey! Vill helst ha min fina älskling här när jag fyller också. Det vore typ världens bästa 18års present. Min johanna, vid dörren.

Förövrigt är jag irriterad, över allt och ingenting. Även mycket vanligt när jag är sjuk. Att jag hatar hela världen, blir sur på allt & alla. Vad kul! Jag älskar mitt humör. Och alla andras också för den delen.. Irritatiooooon. Allt kommer tillbaka. For better or for worse? Jag hatar allt! Punkt slut.

Nu ska jag sova.. och älska att min jacka kommer i veckan, och att mina jeans kommer om 5-10 dagar. Ska även hata att jag börjar bli fattig och att jag kommer tjuta när mitt visakort är tomt. Så nu vet alla det.. att jag tycker synd om mig själv som fan. Good girl.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Mathilda

Tja! försöker skriva till dig på msn, som till alla andra men de funkar inte!



SKa du till sthlm fredaaaaag? :D ses?

2009-09-14 @ 23:50:42
URL: http://mwmw.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0