Sexy bitch.

Det är jag det. Med min fina bettskena. Den är underbar. Förhoppningsvis mår mina käkmuskler också bra efter att den gjort sitt. Jag ska påbörja en bloggdesign nu tänkte jag. För sakens skull. Jag är uttråkad och det är typ 7 stycken som frågat om bloggdesign. Så jag kanske ska bocka av listan lite. Jag är fettlat och kunde inte bry mig mindre om ni är less på att vänta. Jag gör det for free ändå så. :)

Jag är hungrig som en varg och vill ha mat och jag har ont i halsen och jag fruktar svinis! Det blev sjukt mycket "och" där, men jag gillar "och". Och, och, och, och. Det har slutat se ut som ett ord nu plötsligt. Jag hatar att man kan slita ut ord på det där viset. Det borde inte gå. Men det går. Se så fint det går. Känns verkligen som jag inte har ett skit att skriva... om man skulle lagt bloggen på hyllan ett tag? Skriva lite då och då liksom.

This sucks.. ska ägna mig åt viktigare saker. Som att bekämpa svinis, hitta botemedelet till aids, bli president, skapa worldpeace. Paz for president. SUPER! Jag skulle nog vara awesome som president. Obama kanske borde passa sig lite, uuuhh.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0