Nörden lever ännu.


Jag & Sär in action.

Tänkte jag skulle tanka lite avsnitt. Måste komma igång med säsgongstarterna av GG, OTH, DHW och HIMYM. My faves. Sådär då. Jag är en nörd och förblir.

Annars känner jag mig lite sisådär ofräsch, trots att jag duschat, rakat, peelat och grejat. Anledning? Min hals är fortfarande en fitta. Och min geleförsträkning på naglarna bestämde sig för att svika! Resultat? Hostande brud med talsvårigheter och två brutna naglar. Like the style. Tänkte att jag i veckan skulle gå till Federal och köpa mig två claws på 4mm till vardera öra och en segment ring till läppen. Hur nice? Väldigt nice!

Det blev Stockholm i fredags trots sjukan. Lite inköp gjordes, vilket kändes nice. Jackan & jeansen är uthämtade och allt är väldigt awesome. Träffade på min mellanstadie-bästis Mathilda också under en timme eller så. Pratade ut om livet och läget över några cigg & kaffe. Väldigt mysigt. Blir nog Sthlm rätt ofta när 18åren blivit fyllda. Har ju en partydrottning att hänga på. Kung!

Min bästa Johanna kommer trots allt till min 18årsdag och jag kunde inte vara lyckligare. Blir som ett litet litet barn på julafton. Jag älskar henne. Det är så fruktansvärt vad jag älskar henne. Hon är den absolut bästa människa man kan tänka sig. Och hon är min. Jag delar henne förstås med Robin men det kan jag ta. Robin är gullig.

Igår hade vi myskväll hos Tessen. Blev lite vin och massa prat och mycket skratt. Inget ovanligt, med andra ord. en del pose-bilder och vi kom fram till en hel del. Det är rätt sjukt vad man kan åstadkomma klockan 2 på morgonen. Jag älskar oss!

ERA ÅSIKTER
Postat av: tekirch.

jag älskar oss as well..

2009-09-20 @ 23:50:11
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Nu är bara din födelsedag kvar! ;)

2009-09-23 @ 09:40:47
URL: http://mwmw.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0