20.14

Soooo, idag har jag varit lite ledig. Myspys! Steg upp nån gång vid tre tiden. Har haft svårt att sova sen jag såg Paranormal Activity. "Hey, jag är 10 och mörkrädd!". Typ. Moget. Sovit med lampan tänd. Måste ge mig nu, detta är ju bara löjligt. I alla fall, så har jag suttit med bloggdesign fram tills ungefär nu. Tar en paus till imorgon, för nu är jag trött och orkar inte mer. Det kommer bara bli dåligt annars.

Drog även till vårdcentralen idag och blev vaccinerad mot svinis. YEY, äntligen! Nu behöver jag inte vara rädd att dö i svinis. Däremot kanske jag får feber och skit, men det tar jag. Bara jag inte dör. Det är jag lite rädd för. Ta i trä, he he he.

Nu tänkte jag se One Tee hill, Gossip Girl och How I met your mother. Sen ska jag färga/slinga min systers hår. Och jag är jätte jätte trött. Kul liv.

ERA ÅSIKTER
Postat av: diilan

godmorgon :)

2009-12-05 @ 10:39:45
URL: http://aboutdilan.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0