00.29

Well, jag är tillbaka i rutan. För alla er som tycker att jag är sjukt kul och trots mina försvinnanden fortsätter att läsa min blogg. Det är strongt. Det gillas. Just nu sitter jag med en inpackning i håret med förhoppningar om att mitt hår ska skina, glänsa och få nytt liv. Snart snart snart. Jag fick nämligen en superbra inpackning i födelsedagspresent av min snart ingifta faster. Joico K-PAK intense hydrator. Denna inpackning ska tydligen ha fått nån utmärkning 5 år i rad som bäst, trots sitt lilla pris. Nu får vi se om den kan create miracles. Let's hope it does!

Annars då? Jag har pluggat hela dagen, samt sett reprisen av Mammas pojkar, vilket måste vara det löjligaste programmet jag sett. Reprisen av Idol var ett måste då jag var ute och krökade i fredags och missade skiten. En norrlänning down. Two more to go. Nejfan! Jag gillar Tove. Rabih är lite sisådär, jag tycker bara att det är kul att se honom i rutan för att jag en gång i tiden delade säng med honom klockan två på morgonen av en lustig anledning. Plus att jag hade en liten crush i honom när jag var typ 14? Ja, Lycksele är inte så stort och en gång i tiden har jag ju bott där.

Nu ska jag slita mig, måste upp tidigt imorgon, för vissa går fortfarande skola. Men snart är det över. Jag räknar ner. Tro mig! PLUS, jag har prov imorgon, wish me luck!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0