Journalist nästa?


Jag har allvarliga problem med att komma i tid. Funderar på att ta upp det här med en psykiatriker, eller nåt. Så han/hon får hypnotisera mig så jag alltid kommer i tid. Hur nu det är möjligt. Missade hela bildlektionen imorse och på det fick jag en streckvarning av min bildlärare. Oh, that's lövely. Så nu får jag slita röven av mig och lämna in alla uppgifter. Bajs.

Efter bildlektionen, som jag missade, så gick vi rutinmässigt ner till gallerian för att köpa en kaffe. Och sedan gick vi till Corren på studiebesök. Det var rätt awesome. Jag har aldrig riktigt fattat hur coolt journalist-yrket egentligen är tror jag inte. My oh my. Journalist nästa? MOW.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0