I go down as one of the greatest.

Så fucking trött att jag skulle kunna dö! Åh. Jävla värd dag också. Stiger upp klockan 10 i 7 enbart för att vara i skolan under en halv lektion. Sen tog vi brudar bilen för att åka och boka en tatueringstid. Men var det öppet? NAÄ! Så vi drar och gör det imorgon istället då Robin ändå är igång vid 12. Det blir nice. Jag är så jävla pepp på att få min första gaddning gjord! Mr mow.

Nu tänkte jag stoppa i mig mat i mängder. För fyfan vad jag är hungrig. Fucking mow. Sen ska jag åka och träna vid tre tänkte jag och förmodligen få en massage och hela kroppen utmärglad. Uuuusch, vad jag inte orkar göra det, JUST IDAG. Vill bara sova. OH, crappy day.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0