En rapande apa heter Carro.

Min vän apan, aka Caroline, hon är en apa som inte kan rapa. Och ändå så gör hon det. I mitt öra dessutom. Eller det var en minirap, typ bubblande. Lite äckligt. Vi ska spela in våran första singel snart! Hö hö. Den är asbra. Handlar om hur vi gillar att dela killar och att vi är horiga och tror att vi är modeller. Ascool. Vi har ätit oss feta på hamburgare och jag har gått vilse i Lambohov. Carro sprang och letade efter mig i två timmar. Sen kom hennes cykel också. Sen gick vi hem. Nu kan Carro knappt andas och jag frågade precis "Vad saru att du sa saru". Nu dör hon. Avlider. Lider av. Lider av vaddå kan man undra. Jo.. av svininfluensan. ;)

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0