Cute friend of mine.


Bilden ser fuck'd-up ut, & som vanligt är Linus ett ljushuvud. ;
)

Var i Motala i dag för att göra min syster lite sällskap. Vilket ändå började med att jag träffade min fjantiga Linus. Vi kollade tv, pratade bajs och mongade oss som vanligt. Inga konstigheter.

För övrigt så ska han med mig till balen. Det var nog mest därför jag skulle skriva detta inlägg. För att han mot sin vilja ställer upp för mig. Bara för att jag är jag, som han sa det. Naw. Lille bäste vän. Nog så är det ett år kvar. Men han vet att han får fan om han bailar innan. :) POSS!

ERA ÅSIKTER
Postat av: insetfifaen

haha, jag är så jaevla snelvarg! :)

2009-05-14 @ 23:03:02
URL: http://snoppkaparn.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0