Veckans huvudvärk.

Lille fredag. Jag har ont i huvudet, igen. Det går liksom inte över. Min äckliga huvudvärk. Det har suttit i sedan i tisdags. Jävla piss. Så ikväll tar jag det lugnt och sover bara en hel massa. Första praktikveckan är avklarad. Skönt! Så otroligt skön praktikplats och väldigt mycket trevligt folk. Så jag är nöjd. Hade dock varit mer nöjd om huvudvärken avtagit för länge sedan.

Nästa fredag blir det även Stockholm med praktiken. Jag är SÅ pepp. Ni ska bara veta. Det känns helt super att få resa lite och göra lite annorlunda saker. Skitkul. Personalen är helt bäst och förhoppningsvis blir resan bäst! Modecenter ftw.

ERA ÅSIKTER
Postat av: anonmy

Var har du praktik ? :)

2009-03-07 @ 17:52:50
Postat av: alaarcon

Svar: På ett ställe som heter Modecenter. En salong. :)

2009-03-08 @ 15:31:05
URL: http://alaarcon.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0