Sweet home Lycksele.


Om mindre än en månad ska jag "hem" igen. Kinda skönt. Enbart för att jag är så less på Linköpings miljö och för att jag vill kramas med mina bruds lite. Behöver komma bort från Lkpg. Rätt praktiskt att ha ett andra hem då.  Det var typ ett år sen jag var i Lycksele senast. Jag hoppas på inte alls så stor förändring, för då blir jag ledsen. Sist fick jag komma över chocken att stan blev av med torggrillen, fast det var väl typ det enda. Lycksele is a slow town i utvecklingen, mama.

ERA ÅSIKTER
Postat av: linnea

MEN! Nu när de antagligen har byggt klart de stora (i lyckseles mått mätt) ica vid shell då? rivit hus som stod där förut? herregud du kommer få en chock utan dess like!! säkert massa mer dom gjort om som du inte sett ifall de va så länge sen du var där!!

2009-03-12 @ 23:29:18
URL: http://linneah.devote.se

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0