Small talk.

Så där, nu har jag diskat. Eller, diskat och diskat. Kan man kalla det för diska när man stoppar i maskinen? Jag tänkte att jag skulle stoppa en teflonkastrull i maskinen. Men kände att jag var tvungen att rådfråga någon om man verkligen kan göra det. Blev osäker på den fronten. Jag kommer då aldrig bli en housewife i alla fall. En av dem svarade "vet inte, googla?" och Tessan svarade "bättre att vara på den säkra sidan. Diska för hand". Så jag gjorde det. Det var äckligt.

Nu sitter jag och tänker på vad som irriterar mig en hel del. Folk som vet mer än mig och folk som vet mycket mindre än mig. Det måste vara ett mellanting. Vet folk mer än mig framstår jag som en idiot i dom flesta lägen, jag hatar att ha fel och hatar att bli dumförklarad. Controlfreak någon? Och vet folk betydligt mycket mindre än mig så blir jag irriterad för att DOM framstår som idioter. Och sånt pallar jag inte heller. Det är bara jobbigt när folk är dumma i huvudet. Så det så.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0