Pouring out.

Nej, jag pratar inte om snor. Även fast det skulle kunna vara så hemskt att jag gjorde det. För jag är som jag är. Jag pratar om min ilska som bara forsar ut till jobbiga jävlar som ser ut som fan och ska skriva till en på bilddagboken, lunarstorm, adda en på msn, och sånna där ställen. Ni förstår?

Man tycker själv liksom att man är snyggast i världen, och så kommer det ett tard from nowhere, looks like shit och försöker lägga in en stöt med ord som "Hääjj sötnos *ler*" eller "hot hot .... men va görs daaah söto ??". Vem fan faller för sånt där smör? Och särskilt när killen ser ut som crap och tror han har en chans. Sen så råkar dessa killar oftast ha en grej för särskivning, ännu mer osexigt, GAH! Och när man inte svarar så fortsätter dom skriva "Men hallååååå, vad görs da?". Fatta vinken, idiot! Not interested. Blir så less, och jag är inte ensam förmodar jag. FU, jag skriver om jag är intresserad, okej? Och om inte, så vet jag väl inte ens att du finns, helt enkelt. Problem solved.

ERA ÅSIKTER
Postat av: tekirch.blogg.se

HAHAHAHAHA! Fierce ;)

2009-03-11 @ 18:48:46
URL: http://tekirch.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0