Oh happy day.

Det har tagit mig hundra år att ta mig i kragen och orka blogga. Det känns bara roligt när jag väl sätter mig and do it. Sjuk är jag också. Lyckats bli förkyld med feber and such. Inte lika roligt. Började med halsont igår. Det går så fort. Dom flesta brukar ha ont i halsen i typ 3 dagar innan dom känner sig sjuka. För mig tar det 12 timmar och sen ligger jag och dör med feber och snor rinnandes från näsan var och varannan minut. Okej, kanske inte så äckligt illa som det låter, men nästan! Jag skojar inte. Så mina päron var kind folks och åkte och köpte näsdukar åt mig. Snällt!

Funderar på att lägga mig i badet och relaxa lite. Men det kanske inte är någon höjdare om man är sjuk? Ska i alla fall dricka massa med te idag. Te med honung och citron. Det är ju bra för halsen.

Måste även få tillägga att jag har gått runt aslänge och trott att jag kan få halsfluss och fruktat halsfluss. Sen frågade jag min mamma och jag ens kan få det då jag operarade bort mina halsmandlar -06. Det säger väl sig själv liksom. Alla vet ju att halsflussen sitter i halsmandlarna, alla tydligen förutom jag. Jag har mina otroligt blonda stunder. Don't tell a soul, tack! Hih, mow, fniss.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0