Mongo morgon.

Jag somnade vid fyra. Jag kunde inte sova. Jag låg och vred mig i hundra år. Så jag lyssnade igenom hela mp4an. Nice. Den har faktiskt rätt många låtar. Funderar på att fylla på fler. Det är rätt taskiga låtar nu efter att jag lyssnat på dom några gånger. Melissa Horns album måste in, totally.

Min syster kom in och väckte mig klockan 10 i tolv. Ofta jag orkar stiga upp? Så jag gav henne handen och mumlade att hon skulle gå. Nu efter att jag fått i mig nåt att äta så vill jag bara sova igen. Men nej! Jag är duktig. Jag ska ut på våran kära lille balkong och röka, sen ska jag sätta mig med ytterligare en bloggdesign. Resultat ser ni sedan. Känner mig okreativ just nu, men det kommer väl förhoppningsvis. If not får jag väl försöka imorgon. Aimar mot att få ut min röv ikväll!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0