Hello sunshine.

Vaknade av det lyste något så fruktansvärt mellan persiennerna. Tänkte att ÅH, nu äntligen har snön försvunnit! Men nej. Sen försvann solen. Bajs. Jag la mig och kollade på Yesman. Rolig film faktiskt. Snorar fortfarande som ett litet barn också. Det är äckligt. Blä. Nu tänkte jag gå och diska lite under tiden som mamma och pappa är borta. Måste visa mig duktig. Duktig Pazie. Trött och sjuk Pazie. Det är vid sånna här tillfällen jag bara saknar One tree hill som ett barn saknar sin snuttefilt om nätterna. Mow. Kanske ska börja om från allra första avsnittet och fortsätta mig fram igen? Älskade serie. Det känns som det går alldeles för långsamt att vänta på nya hela tiden.

ERA ÅSIKTER
Postat av: tekirch.blogg.se

JAAAAAA!! Sakna One tree hill.. jag ska köpa alla säsongerna sen ska DU och JAG ha maraton i min nya lägenhet.

2009-03-12 @ 14:57:26
URL: http://tekirch.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0