Alltså, USCHER.

Jag har alltid haft mer eller mindre svårt för Usher. Och aldrig har jag liksom tänkt efter när jag lyssnat på hans låt Confessions part II. Men så slog det mig här om dagen att han är en jävla stor idiot. Nu vet jag i och för sig inte om denna låt är baserad på just honom, men det kan jag mycket väl tänka mig att det är. Men för att inte förvirra detta så tänker jag utgå från att det är så. Och då bara undrar jag hur störd man får vara, egentligen. Fucking retard. Blir så jävla arg. Here it goes.

Där satt han någonstans i världen och skrev hur han ville att hans flickvän skulle förlåta honom mer eller mindre. "This is by far the hardest thing I've ever had to do. To tell you, the woman I love that I'm having a baby with a woman I barely even know. I hope you can accept that I'm man enough to tell you this. And hopefully you'll give me another chance. This ain't about my carreer, this aint about my life, it's about us". Vem fan bryr sig om nåt av det där? Och vem fan bryr sig om att han var "man nog" att kunna tala om det? Seriöst.. enda stället han behöver vara man nog är hos en jävla shrink. Ofta man knullar en annan brud, har barn med henne och har mage att be flickvännen förlåta honom. Och sen drar upp sin karriär och spelar martyr. Fuck you, Uscher.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Maria Jalkestedt

sant, tänkte på det när jag hörde den för längesedan och undrade om han inte hittade på allting för det verkar så osannolikt att skriva en sång om något så dumt man gjort.

2009-03-14 @ 21:31:28
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/
Postat av: Maria Jalkestedt

fin bloggdesign förresten :)

2009-03-14 @ 21:38:08
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0