A whole bunch of holes.


Det är tur att hattar finns, för annars hade ni fått se hur otroligt bad jag ser ut idag. Men jag tänkte tipsa om något som ni nog i och för sig smarta readers redan vet, för jag är så snäll & tänker på er.

Klipp hål i ett par gamla leggings så får ni plötsligt ett helt nytt plagg i eran garderob.
Ni behöver en bra tygsax och ofcourse leggings i valfri färg!

Varför köpa leggings med hål i när man kan göra hålen själv? Det var askul. Fick en kick av det och största lusten att klippa hål i allt jag äger. Nu gjorde jag ju förstås inte det. Det hade varit awfully bad.  Måste dock tillägga att bäst på bilden var ju ändå min bicep som syns nåt så oerhört. I've been working out. Nu tänker jag ironiskt nog gå och äta en macka, dricka en kopp te och ta en rök.
Godnatt!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0