U think u know me.


- But u have no idea.

Jag tänkte ta mig en sväng ner till staden för att träffa favvisbrudarna över en fika eller nåt. Det är fint väder och jag har längtat efter sol. Men jag känner mig sjukt seg idag efter att ha haft jävla sommarskola. Så känns rätt pissigt ändå. Har prov - omgång 2 imorgon. Det känns rätt kasst att jag har matte under mitt sommarlov. Men jag har dragit det på mig själv. Imorgon är det över och jag hoppas på G åtminstone i två moment till. Så slipper jag ta igen alltihopa på nytt i höst. Bla bla.

Jag har förövrigt glömt mina solglajjor hos Erika. Jag blir ledsen. Skulle behövt dom ikväll. Men nu först; en sväng ner till min mormor och gnälla lite på henne. Smell u later, loserkidz! Pööözz.

Låttips: Youngbloodz - I'mma shine

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0