Nightspirit.

Jag känner för att skriva så här under nattkvisten. Jag borde sova. Och jag ska. Först vill jag bara tala om att jag tror att det gick bra på matteprovet. Har en fin magkänsla. Jag förlitar mig på den. Resten av dagen har gått till att skratta. Massor. Flickorna, fejnt. Och jo, skämma ut mig också, lite sådär lagom halvt, ni vet va. Låtsas att det regnar typ. Jävla hjärta, jävla ben och jävla slump!!

Nu pratar jag med Mathilda på msn och tycker att hela hon är nåt av det underbaraste som finns. Jag vet inte vad det är, men hon lyser upp med sina otroliga ord & meningar och konstiga bravader som vanligt. Dom få gångerna vi faktiskt pratar - den ni. Puss på henne! :)

ERA ÅSIKTER
Postat av: Mathilda

Alltså så snuttig du är! :)

2009-06-24 @ 16:26:13
URL: http://ma-we.devote.se

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0