Älskade gossip.


Den här bilden är så perfekt på alla sätt.

Jag älskar Chuck! Jag önskar att jag var Blair. Jag är kär i en karaktär som inte finns. Wow. Hur patetisk får man bli? Jag älskar honom. Inte Ed Westwick. Utan Chuck. Mother-Chucker. Love him. Och vad gör jag nu - när jag sett sista avsnittet av säsong två? Sånt jävla perfekt slut.

Och ja, believe me. Jag lipade som bara fan. Det var lovely. Wonderful. I adored it.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Sis

Hörrt'tö; här hände hä int se myche!



Haha, skitkul det där var. Nja, jag tror inte att jag kan, hur mycket jag än hade velat (?). Norrländska är inte min grej. Men allvarligt, har du gått och dött eller? (betonat på ö-göttska). Kom igen nu, give me something. Jag har ju tråkigt här borta!

2009-06-17 @ 00:55:04
URL: http://soledads.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vet vad du menar, dock har jag mer en girl crush på Blair! Hennes kläder alltså ;D

2009-06-18 @ 14:46:25
URL: http://ma-we.devote.se

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0