You had me at hello.

Dagens låt: Beyonce - Hello.
Typ världens vackraste.

Med risk nu att låta som en av världens alla Twilight-nördar.. mitt skrivbord består numera av Edward Cullen. Jag kände att jag var tvungen efter att ha legat uppe inatt, IGEN och kollat på film. Denna gång Twilight, förstås. Och ännu mer nördvarning på att jag grät som en liten bebis också. Typ hela filmen igenom. Min kärlek till vampyren växte starkare. Wow.. skjut mig. Jag är patetisk. Fortfarande, ge mig 20 november nu, tack! Är sjukt sugen på New moon.

Och så är det väldigt trevligt att gå ut på ballen och röka just nu. Mina grannar hyllar Michael Jackson, eller nåt. Mysigt. Personligen så lyssnade jag på Beat it dagen då jag fick veta att han dött och det fick räcka. Det var en fin gest från mig. Då blev det inte bara 1 tyst minut från min del, utan 4:17 minuter, så långt som låten räckte. Duktig jag är då. Som aldrig riktigt kan vara tyst. Pratkvarn.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0