Yo me siento caliente.

Dagens låt: Pitbull - Midnight

Jag gillar spanska mer och mer. Fejnt! Tur att det är nåt jag slipper lära in. Hö hö. Slutade jobbet för en timme sen typ. Gött. Nu ska jag dra till Carro. Ey lissna; vi ska baka. Paz & Carro gone wild. Skitbra! Nu ska jag gå och vara snygg på bussen ett tag då. För övrigt börjar jag bli less på folk. Med folk menar jag absolut några specifika jävlar alltså. Hur svårt kan det vara att snacka klarspråk? Vissa har ju inte alla hemma, I guess. BLÄ, leeess. Well, smell ya'll bitches laaaaater! PUSS.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Hemlig

Skulle vilja ge dig en puss i månljuset.

2009-07-21 @ 12:56:06
Postat av: Mathilda

Utan spott´i hope ;)

2009-07-21 @ 16:04:08
URL: http://ma-we.devote.se

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0