Wimbledon.


Haaaaaave u met Ted? (Erika egentligen, though)

Eller nåt. Nu hoppas jag att jag stavat rätt. Orkar inte kolla efter. Kom på att jag tänkte se Wimbledon idag. Och så har Erika haft teven på bakom mig i typ en timme, och först nu reagerar jag. Jävla slowpoke jag är då. Var ute och gick i regnet med Erika och satte mig i ett litet lusthus i stan. Mysigt, vi kände oss som småbarn, förutom rökandet. Jag måste verkligen ge upp den skiten. Blä.

Sitter annars och planerar min tisdag eftermiddag tillsammans med Linus. Han tänkte att han skulle shoppa lite, och jag är tydligen bäst som stöd, eller nåt. Men fan i mig om han inte bjuder på glass. :) Äcklig som han är var han även tvungen att berätta för mig att han fryser av kyla och att han åkt moppe i regnet några mil och att han är blöt nerför pungen och ända in i rövhålet. Jag antecknade, snäll som jag är. Ser ni?

Nu tänkte jag noppra ögonbrynen på min kära vän Erika cause she desperately needs me, som vanligt. Hon kan inte leva utan mig, jag förstår henne. He he he. Sen tänkte jag GÅ hem från stan eftersom sista bussen går om en halvtimme och jag är sällskapssjuk ikväll. Fan vad söt jag är. Och hurtig. Jag har ju liksom stoppat i mig en hel pizza, då kan jag lika gärna promenera bort den igen. Plötsligt är jag duktig också. Jag lär väl bli uppäten av en björn nånstans på vägen hem eller träffa på nån konstig människa och så kommer han döda mig och POFF då finns jag inte mer. Lalala, jag har tråkigt. Jag tänker konstiga tankar. Jag är som sagt psykiskt sjuk, höhö.

Nu har jag skrivit en bok igen, det händer så lätt. Sorry. Nu ger jag mig. I'm outie. PEACE.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0