TRÖTT TJEJ!


Så här såg det ut när vi bakade i måndags, btw. Solglajjorna på! ;)

Nu ska jag tala om för er att jag inte varit så här trött på väldigt väldigt länge. Min kropp bara dör. Den är typ så slut att det kittlas i den. Hur nu det är möjligt. Jag och Salle fick uppdraget att packa upp ungefär 15 flyttlådor åt en söt liten gubbe. Vi har med andra ord nästan fått in allt på sin plats på 5 timmar. Det kändes som vi var Simon & Thomas. Bara lite. Har förövrigt aldrig sett så mycket dukar i hela mitt liv tror jag. Sedan tyckte jag & Salle att vi kunde fetta till det och dela pizza till lunch. GÖTT! Glad tjej, jag älskar pizza.

Sedan drog jag och Carro till stan och hon solade. Vi skulle boka tatueringstid men vi hann inte, för jag var så långsam. Typ I'm sorry. Mina fötter fick en snygg bränna i alla fall. Nu ska jag vänta på att far min skjutsar mig till Carro.

Nu ska jag dö ett tag bara och fnissa lite i min ensamhet. :)

ERA ÅSIKTER
Postat av: Hemlig

I'm fnizzing with you babyboo =)

2009-07-23 @ 20:26:36

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0