To be a mommy.


Och förlåt att jag pixlade mitt ansikte, men jag såg helt störd ut där.

Tänkte jag skulle skriva ett grattisinlägg till min vän Annika i Lycksele. Fick veta ikväll att hon ska bli mamma och är i sjuttonde veckan. Jag blir helt till mig. Nästan tårögd. Så jävla lovely!! Nu har jag en stor anledning till att befinna mig i Lycksele i vinter. :) Och så kan ni förvänta er en ny blogg soon. Annika ska börja blogga, bland annat om graviditeten. Ännu en mammablogg, men denna kommer jag i alla fall läsa! Tänkte hålla mig uppdaterad till minsta detalj. Så det så, lalala.

ERA ÅSIKTER
Postat av: annika

va söt du är :) blir skit glad !

2009-07-02 @ 01:17:39
Postat av: linnea

jag är ju kvar på medeltiden så jag tror ju fortfarande att både jag och alla andra är 13-14 år fortfarande, haha. tiden går så fort, hinner inte med allt som sker!! roligt som fan iaf :)

2009-07-02 @ 02:56:28
URL: http://linneah.devote.se

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0