These thoughts run thru my head.

Är så sjukt irriterad att jag inte ens vet vart jag ska börja. Är så jävla less på människor som säger saker och inte ens kan stick to it. Och jag hatar det faktum att folk skyller ifrån sig, lägger skulden på en och säger "men det var ju du som.." eller "jag trodde att du..". Palla sitta och hitta på ursäkter eller gissa sig fram och anta en massa skit. Och jag är så fruktansvärt less på folk som sitter och hittar på skit om andra och tycker synd om sig själva och lägger sig i och uttrycker sig jävligt illa om nånting dom inte har med att göra, ni framstår bara som idioter. Käften istället, cpn. Gah.

Förövrigt stavas det TYP och inte TIEP. Vad är det med folk? Alla har blivit så totalt jävla inkapabla till att stava så det är nästan sorgligt. Nej, det är inte nästan sorgligt. Det ÄR sorgligt. Dumungar.

Och irritationen blir inte mindre av att jag är sjukt sugen på en cigg och jag inte har några ELLER ens har åldern inne för att ens kunna köpa cigg. Jag hatar att jag är sent född på året. Skjut mig.

Det skulle vara en liten tröst att köpa ett par skor, though.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0