Sticky.

Jag viiiiiiiill inte sova. Det är så varmt och äckligt och kladdigt och sticky. Usch! Måste även stänga fönstret för jag vill inte ha nattfjärilar i mitt sovrum. BLÄ vad dom är äckliga. Eller bli utsatt som Alex med en fladdermus i rummet. Ish. Borsta tänderna ska jag i alla fall göra. Kanske ska köra en Pajtim och sova på balkongen? :) Låter ju helnice. Bli djurmat. ÅÅÅH. Fan vad fint. Mygg in my <3!

Drömde förövrigt igårnatt att en spindel ville åt mig. Den var asstor och kom in i mitt rum genom dörren. Sen flög den upp mot taket och jag riktigt såg hur den började lura med sitt spindelnät. Och jag sprang som en galning runt i rummet och den följde efter mig på sitt spindelnät. Jag vaknade alldeles kallsvettig och var tvungen att försäkra mig om att rummet var spindelfritt. Jag hatar spindlar mer än allt i världen. Dom är äckliga, fula och lömska. Man ser på dom hur dom smider planer och att dom tänker onda tankar om en. USCH! Fast jag har en pakt med Erika & Dennis om att inte döda någon spindel innan 31a juli. Vi vill inte att det ska regna då. Plaaaaneeer.

GODNATT ERIKA!
Och alla ni andra som ska sova nu. Jag tänkte kolla på film. Så det så! Hö-hö-hö.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0