Så svettigt!

Jag svettas från alla tänkbara ställen. Ja, det låter så fruktansvärt äckligt också. I'm sorry. Men jag är frigjord. Det får ni leva med. Kommit underfund med att jag uppdaterar asdåligt, jag gör det hela tiden. Yey. I fredags var jag i Varamon med flickorna vilket var riktigt mysigt. Röd som en räka blev jag också. Så i lördags på Eddies dop var jag vacker som fan. Helglansig och röd. Och nu flagnar min näsa.. eller den har gjort, woho. Kan det bli bättre?

Just nu håller jag på städa mitt rum. Ser ut som det har varit krig här. Och till viss del så har det ju faktiskt det. Me against my clothes. Det slutar ju som vanligt när man ska ut eller så att man river fram hela garderoben och inser att ingenting är rätt. Så då får det slängas på golvet. Och där får kläderna ligga och skämmas ett tag. Nu har dom nog skämts tillräckligt, de stackarna.

Ska fortsätta städa och uppdaterar senare. Var på stan en sväng och hittade en klänning/tunika som min mami var så snäll och gav mig. Tja så länge!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0