Nattvandring in the rain.




Enjoy the wet-kitten picture!

Undra varför man ser så äcklig ut när man är blöt. Anyway, min prommis från kungsgatan hem var jobbig. När jag var hälften förbi kyrkogården hade jag enorma planer på att ringa Irre, gå tillbaka och sova där. Kändes som alla döda skulle vakna och gå efter mig. Som i typ Dawn of the dead eller nåt. Uuh, creepy. Jag är löjligt mörkrädd. Och eftersom det pissade ner tänkte jag använda träden som paraply, men konstigt nog så regnar det mer under dom, så det funkade inte riktigt. Mina jeans blev nog allvarligt 5 kilo tyngre och det plaskade i skorna, noooot so nice. Sorry Irre. Men man hinner tänka rätt mycket i regnet, märkte jag. Tyckte rätt synd om alla uteliggare plötsligt som  typ bor i regnet, eller nåt. Medlidande.. till skillnad från en viss Kissiepissie (alla älskar henne).

Sen var det förövrigt en taxibil parkerad bredvid biogastanken vid Preem, och chaffisen såg rätt utslagen ut. Han liksom låg lutad över ratten, heeelt stilla väldigt väldigt väldigt länge. Också creepy. Började tro att han var död eller nåt. Still; jag får för mig konstiga saker i mörket. Och nu kan jag inte sova. Jag är rastlös och har totalt snott på dygnet. Bra gjort, Pazie. Ska nog se He's just not that into you och försöka somna till den. Eller så fastnar jag, som vanligt. Men godnatt ändå.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0