Lever sina egna liv.

Vad jag uppdaterar om Erika ikväll, men hon är så söt. Tydligen lever allt sitt eget liv. Hon vet tydligen mitt saliv också som hon uttryckte det. Jag älskar henne.


"Men vaddå en ängel.. ser man inte skillnad på en människa och en ängel? En ängel är vit med vingar". Och så flaxar hon lite. Hahahaha. Och Scarred på MTV måste vara det vidrigaste programmet som finns. Vi sitter och äcklas och flaxar som småbarn. Vi blir så barnsliga ihop.

Och just när jag tänkte att jag skulle promenera hem så pissar det verkligen ner! And what came up in my mind? Jo, jag har mina gladiatorsandaler i mocka på mig idag. Så jag lämnar dom hos Erika så tar jag hennes Adidas. Fair trade. Men tröjan får hon aldrig tillbaka, hehehehe.


ERA ÅSIKTER
Postat av: Eriiiika

Du jag vet vart du BOR ok ?!

2009-07-06 @ 00:35:44

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0