Jag saknar mina flickor.

Fick sms av Carro!!! Jag blev typ SÅÅÅÅHÄÄÄÄÄR glad, haha. Tydligen har dom haft 31 grader i skuggan i Frankrike idag. Jag undrar hur det känns för dom att vi hade det varmare i Sverige. Jag behövde inte ens åka utomlands för att få en nice värme. Lalala. Men Carro & Sara mår fejnt och jag längtar tills brudarna kommer hem. Nio dagar kvar tills dom kommer hem! Så mycket om det då.

Jag kom på att jag bokade frisörtid också när jag var i stan. Tänkte att jag skulle färga håret och hela köret kommer kosta cirka 1300 riksdaler. Saftigt. Jag måste fundera på om jag verkligen vill punga ut så mycket pengar eller om jag ska kolla om det finns något billigare ställe och avboka. Annars får jag dras med det. Och som jag sa till Däniboy; jag får leva på håret när jag inte har råd med skor. Shoes shoes shoes, hoes. Det kommer göra ont. Svida. Aouch. Det känns redan nu.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0