iPod; check!


Jag hatar att det ska finnas rubriker, men vet oftast inte vad man ska skriva där uppe. Det blir ett stort problem för det mesta. För jag vill inte att det ska stå "blablabla" eller typ "jaha" eller bara ett litet streck. Nejduu. Så nu vet vi allihopa att jag älskar att klaga på allt. Well..

Jag håller på ladda ipoden (vilket lär ta en timme, gah) eftersom Annika har inspirerat mig till en joggingtur. Kändes bara som att det skulle vara skönt för att resna huvudet lite. Dessutom så regnar det, vilket är rätt awesome att springa i. Det blir lite filmiskt och mer dramatiskt. Och jag är konstig. Det går liksom upp för mig varje gång jag outar vad jag tänker på. Hemskt. Yet cute.

Så! En joggingtur med musik, sedan ska jag ta en dusch och beautify myself, eller nåt. I alla fall göra allt det där som tjejer gör. Fixa naglarna, raka benen, göra hårinpackning (som jag förövrigt köpte idag!) och sen bara må. :) Fast kanske i en normalare ordning. Och normal är en konstig benämning. Vad fan är normalt, really?

Smell ya later!

ERA ÅSIKTER
Postat av: EN ARG SNOPPKAPARE

ÖEH!, gief min ipod då! fifan, jevla bandit eru. Nästa gång ska jag ha den annars fifan!

2009-07-13 @ 02:21:23
URL: http://snoppkaparn.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0