Insanity.

Här har jag suttit i typ en och en halvtimme och försökt hitta drivrutiner till en jävla webcam. Jag tror att jag lyckats. Hållit min vän Erika updated under hela processen. Jag är galen. Har jag gett mig in på något kan jag inte ge upp. Det är som en tvångstanke. Tror jag gett upp 20 gånger, men sen har jag fått peppen tillbaka. Jag ska banne mig lyckas. Och allt för att visa en bild i cam för Erika. Det är crazy-warning på det.


UPDATE 00.54: Ingen förstår nog min lycka lika bra som Irr just nu. Kämpat som ett as. Vem fick igång skiten? Lemme tell ya; JAG!!!!! Hahaha, den mest otekniska bruden i hela världen lyckades. I'm proud to be me. Awesomeness som fan!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0