Erika in my <3.





Slitna tjejer på stan. Nice. And I've got paintskills, jag förundras fortfarande över att jag lyckas se så snygg ut på bild. Inte. Drack typ sveriges godaste ischailatte som Erikas papi payade. Tackade honom genom att fixa deras diskhög FRIVILLIGT, snäll jag är då. Love you Hasse! Och Erika är icke-kaffe-drickare, så hon körde på Iste. Måste ändå bara säga det är lätt värt att dricka Ischai inne på Leo. Det är orgasm för smaklökarna. Try it if u can! Och jag skådade sötaste linnet. Hej MINE! Hö hö. Och bästa av allt; jag fick på mig storlek 26 utan några problem som helst. Hur lycklig? Segerdans i provhytten. Så lycklig. Yaaaaay. Step 2? Storlek 25!

ERA ÅSIKTER
Postat av: Erika

NAEW U IN MY <3

hahhaha fan va snygga vi är slitna sexiga tjejer ;D

2009-07-14 @ 02:28:41
Postat av: alaarcon

haha du vet ju bara själv.

Funderar på att lägga ut printen på bloggen;)

2009-07-14 @ 02:31:14
URL: http://alaarcon.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHA NEJ INGET PRIN PRIN HÄR OK ;D

2009-07-14 @ 02:35:16

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0