Crybaby.

Cry-a-river-filmlista utan inbördes ordning. Jag gråter jämt jämt jääääämt till dessa filmer. Det är helt sjukt alltså. Så om ni känner för att gråta lite så kan ni ju testa och se om det funkar på er med.
  • Twilight
  • Ladder 49
  • The notebook
  • P.S I love you
  • The pursuit of happyness
Lite surrealistisk kärlek på film och då är jag helt rödgråten. Vad löjlig man kan vara ändå. Jag undrar ändå vad det är som får en att smälta lite med film egentligen. Alla vet ju att det inte är på riktigt. Ändå sitter man där och tänker "Åh, så vill jag också ha det". Hädanefter ska jag bara kolla på filmer som får mig att skratta och med snygga huvudrollsinnehavare.. Eller sånna seriöst coola filmer som Transporter och Death race. Även där en snygg huvudrollsinnehavare. Jason Statham.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0