Crap.

Jag vet verkligen inte hur fan jag lyckas. Det känns som jag städar varje dag. Plockar upp kläder varenda jävla dag. Min datorstol är en hög av kläder snarare än en stol. Går knappt att sitta på den.

Och idag är jag astrött. Jag vet ine riktigt vart all denna trötthet kommer ifrån. Sov till typ halvtre. Vaknade i omgångar dock och hörde att grannen spelade Millow - Ayo technology. I'm sorry, men jag hatar verkligen den versionen av låten. Blir så arg på denna jävla Millow, eller vad han heter.

Igår blev det fika på Steves med brudarna och lite raggning i pensionärsbilen. Vi kom fram till att spontanitet är roligare än planering. Vi kom även fram till att vi nog drar en weekend i Stockholm på höstlovet. Förhoppningsvis blir det av. Och Liseberg i sommar. Jag är pepp! Jag vill. Nu! Jag har en enorm lust att få dödsångest i Uppswinget. Jag är dessutom väldigt säker på att jag denna gång skulle dö på riktigt. Vad roligt! :)



Carro avslutar detta inlägg med sin Coke. Skål!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0